Drodzy Pacjenci,
Rozprzestrzenianie się wirusa (COVID-19) w Polsce i całej Europie, powoduje niepewność i pozostawia wiele pytań bez odpowiedzi. W związku z powyższym chcielibyśmy Was poinformować, jak obecnie wygląda sytuacja w Aptece Zawiszy.
W trosce o zdrowie i ochronę wszystkich klientów i pracowników dokładamy wszelkich starań, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa. W tym celu uważnie monitorujemy zalecenia władz państwowych oraz sanitarnych i wdrażamy je ze starannością.
Nasz sklep internetowy www.AptekaZawiszy.pl pozostanie dla Was otwarty.
Terminy dostaw
Zamówienia, z uwagi na ich dużą ilość, realizujemy z kilkudniowym opóźnieniem. O bieżącej sytuacji informujemy na naszej stronie w widocznych miejscach.
Prosimy o wyrozumiałość. Pracujemy dla Państwa w wydłużonych godzinach i staramy się jak zawsze sprostać Państwa oczekiwaniom.
Rezygnacja z zamówienia
Jeśli z powodu wydłużonego terminu realizacji chcą Państwo zrezygnować ze złożonego zamówienia to jest to możliwe. Wystarczy nas poinformować mailowo lub telefonicznie. Jeśli zamówienie było opłacone z góry, wówczas niezwłocznie zwrócimy środki na konto.
Płatności
W trosce o zdrowie dostarczających nasze przesyłki kurierów, czasowo wyłączyliśmy możliwość opłacania zamówień przy odbiorze.
Wasze zdrowie i dobre samopoczucie jest dla nas ważne! Dbajcie o siebie, bądźcie dla siebie troskliwi i wspierajcie się nawzajem. Jesteśmy przekonani, że wspólnie i z rozwagą opanujemy obecną sytuację kryzysową.
Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy zdrowia!
Zespół AptekaZawiszy.pl